پروانه کسب تشریفات مجالس
نوشته شده توسط : بهزاد

پروانه کسب تشریفات مجالس

 

اتحادیه مذکور قوانین ساخت تالار را چنین بیان نموده اند:

مقررات اخذ پروانه کسب تشریفات مجالس

  • فضای پذیرایی از خانم ها و آقایان باید جداگانه باشد.
  • برای تهویه داخل سالن ها باید تهویه مناسب انجام شود.
  • فضای سالن حداقل باید ۲۵۰ متر مربع باشد.
  • سالن مخصوص پذیرایی خانم ها نباید طوری طراحی شده باشد که به فضای بیرون اشراف داشته باشد، همچنین کلیه پنجره ها پوشانده شده باشد. رختکن بانوان نیز در کنار ورودی باید قرار گیرد.
  • آشپزخانه سالن باید کاملا مجهز به تجهیزات مناسب بوده و دارای تاییدیه از وزارت بهداشت باشد.
  • مکان قرارگیری سرو غذا می بایستی با توجه به تعداد و محل قرارگیری صندلی ها تعیین شود.
  • سالن می بایست شامل نمازخانه و سردخانه بالا و پایین صفردرجه و فضاهای اداری هم باشد.
  • به ازای هر بیست و پنج صندلی موجود در سالن یک روشویی و سرویس بهداشتی تعیین گردد.
  • سالن باید مجهز به سیستم اطفای حریق و دوربین مداربسته باشد.

شما میتوانید با درج تبلیغات در سایت های مختلف جهت بازاریابی در خصوص خدمات مجلس کمک بگیرید.

مجوز های مورد نیاز برای اخذ پروانه کسب تشریفات مجالس

  • از سازمان تامین اجتماعی باید در خصوص بیمه بودن سالن تشریفات استعلام به عمل آید.
  • مالک سالن باید از اداره اماکن استعلام بگیرد.
  • مالک باید در اداره دارایی تشکیل پرونده داده باشد، که در این خصوص نیز استعلام به عمل خواهد آمد.




:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: